CenterGame.pl

Wystartowało wyzwanie Ashe: Mardi Gras wraz z Eksperymentalną Kartą!

Mamy godzinę 20:00, a wraz z nią rozpoczyna się aktualizacja klienta gry, w której w Overwatch pojawia się nowe wyzwanie Ashe: Mardi Gras. Wraz z nim w grze zobaczymy Eksperymentalną Kartę ze zmianami tanków!

Rozpoczyna się wyzwanie, w którym do zdobycia będzie skórka dla Ashe a wraz z nią liczne spreje i ikony gracza. Wydarzenie będzie trwało od 25 lutego do 9 marca.

Przygotujcie się na wyzwanie Ashe: Mardi Gras oraz wyjątkową zawartość do odblokowania w grze! Dzięki wygranym w Szybkiej grze, Rywalizacji oraz Salonie gier możecie zdobyć specjalne graffiti, portrety oraz nową, epicką skórkę Mardi Gras dla Ashe!

Do 9 marca oglądajcie na Twitchu transmisje Overwatch, biorące udział w promocji, aby zdobyć w sumie sześć graffiti i portretów z wyzwania Ashe: Mardi Gras!

Wraz z wyzwaniem w grze zobaczymy Eksperymentalną Kartę, nowy tryb w Overwatch, w którym testowane będą najbardziej szalone pomysły społeczności i deweloperów. Tryb pozwoli na testy nowych kolejek ról czy całkowitych reworków postaci.

Do menu Graj dodaliśmy nową kartę Eksperymenty. Pozwala ona grającym w Overwatch testować nowe zmiany balansu, zestawów reguł i trybów gry, które mogą, ale nie muszą trafić ostatecznie do pozostałych trybów gry. W przeciwieństwie do PST zawartość karty Eksperymenty nie służy do poprawiania błędów ani testowania stabilności i pozwala grającym na każdej z platform testować większe zmiany rozgrywki. Liczymy, że będziecie dzielić się swoimi opiniami i wrażeniami. Niektóre z testowanych zmian będą znacznie różniły się od tych, do których przywykliście, ale prosimy pamiętać, że nie gwarantujemy ich trafienia do projektu gry na stałe. Eksperymenty nie będą dostępne cały czas: mogą trwać krótko i będą udostępniane, gdy zajdzie konieczność sprawdzenia niektórych pomysłów.

Ponieważ Eksperymenty są dostępne w ramach pełnej wersji Overwatch, podczas udziału w nich będziecie zdobywać doświadczenie, postępy i zaliczać wygrane, pozwalające zdobywać nagrody.

Pierwszą zmianą, którą chcemy przetestować, jest tryb o nazwie „Potrójne natarcie”, który modyfikuje istniejący system dobierania ról 2-2-2. W trybie tym drużyny złożone będą z jednego tanka, trzech postaci natarcia i dwóch wsparcia. Liczymy, między innymi, że w tych testach uda się sprawdzić, czy zmiana ta skróci graczom czas oczekiwania na dobranie do roli postaci natarcia.

Wraz z nową aktualizacją w trybie Eksperymentalnej Karty pojawiły się zmiany balansu wszystkich tanków. Zostali oni znacznie wzmocnieni by mogli swobodnie funkcjonować w drużynie jako jedyny przedstawiciel tej roli.

D.Va

Ogólne

Matryca Obronna

Działka Fuzyjne (atak podstawowy)

Orisa

Bariera Ochronna

Reinhardt

Ogólne

Młot Rakietowy (atak podstawowy)

Pole Osłonowe

Wieprzu

Sztachnięcie

Hak na Łańcuchu

Szmelcownica (atak podstawowy)

Wieprznięcie

Sigma

Eksperymentalna Bariera

Winston

Ogólne

Emiter Osłony

Zaria

Ogólne

Działko Cząsteczkowe (atak podstawowy)

Działko Cząsteczkowe (atak alternatywny)

Bariera Cząsteczkowa (postać)

Bariera Cząsteczkowa (sojusznik)

Natomiast poniżej możecie zobaczyć pozostałe zmiany jakie znalazły się w dzisiejszej aktualizacji:

Nowa funkcja: Pule bohaterów

W sezonie 21. wprowadzimy pule bohaterów w trybie Rywalizacja. Podobnie jak w przypadku puli map, co tydzień będziemy zmieniać zestaw dostępnych bohaterów, blokując dostęp do kilkorga z nich. Sądzimy, że ta funkcja pomoże uatrakcyjnić Rywalizację, dzięki częstszym zmianom składów drużyn w ciągu sezonu.

Zaznaczamy, że Pule bohaterów to nowa funkcja, która może nie pojawić się w kolejnych sezonach. W trakcie bieżących rozgrywek będziemy dostosowywać typy dostępnych pul bohaterów. Możliwe też, że zmodyfikujemy częstotliwość ich wymiany.

– Dla ułatwienia korzystania z profilu kariery, listę wyboru trybów uporządkowano w nim w bardziej logiczny sposób.

– Przywódca grupy nie może skorzystać z opcji „Opuść całą ekipą”, kiedy trwa rozgrywka w trybie Rywalizacji.

– Długość fazy zbierania bohaterów na mapach typu Szturm, Hybryda, Kontrola i Ładunek skrócono z 40 do 35 sek.

– Zaktualizowano interakcje między wszystkimi rodzajami ogłuszeń (Rozbłysk, Zdruzgotanie, Zamrożenie, Uśpienie, Akrecja) na bardziej spójne. Nowe ogłuszenie zastępuje istniejące tylko wtedy, gdy jego czas działania jest dłuższy niż czas pozostały do zakończenia bieżącego ogłuszenia. Na przykład Rozbłysk nie będzie miał zastosowania w przypadku gracza właśnie zaatakowanego Zdruzgotaniem. Uwaga: stosujemy minimalny gwarantowany czasu ogłuszenia dla Strzałki Usypiającej Any, który obecnie wynosi 1,5 sekundy (czas do upadku + czas do wstania z powrotem).

Teraz Ściana Lodu Mei zaczyna pokazywać wskaźnik wytrzymałości, kiedy jest w połowie zniszczona.

– Dodano opcję kopiuj-wklej do ustawień Gry dowolnej.

ZMIANY WARSZTATU

Nowe funkcje Warsztatu

Komentarz twórców:

Nowe działania w Warsztacie

Komentarz twórców:

Nowe wartości w Warsztacie

Zmiany Warsztatu

Optymalizacje Warsztatu

Komentarz twórców:

POPRAWKI BŁĘDÓW

Ogólne

Mapy

Petra

Bohaterowie

Ashe

Złomiarz

Łaska

Burzyciel

Gra dowolna

Warsztat