CenterGame.pl

Kody błędów w Valorant. Jak sobie z nimi radzić?

Dużo osób na grupach pyta o kody błędów w Valorant i jak sobie z nimi radzić. Prezentujemy poszczególne kody, co oznaczają i jak się z nimi uporać.

Valorant jest w beta testach więc logiczne jest, że niektóre konfiguracje sprzętowe mogą natrafiać na błędy. Deweloperzy próbują sobie z nimi radzić jednakże czasami sam gracz musi zrobić określone czynności, aby wszystko działało jak należy.

W większości błędów nie potrzeba zbyt dużej liczby, ot reset bądź reinstalka.

Kod błęduZnaczenieRozwiązanie
4Wyświetlana nazwa użytkownika jest nieprawidłowa.Coś nie tak jest z Twoim Riot ID. Aby je zmienić przejdź do ustawień konta.
5Na konto zalogowano się z innego urządzeniaWyloguj się ze wszystkich urządzeń i zaloguj ponownie na urządzeniu docelowym.
7Nie można połączyć się z usługą.Twoje konto może być zbanowane bądź występują problemy z logowaniem. Sprawdź maila z informacją o banie bądź oficjalny Discord czy Support Valorant.
8-21Problem z klientem RiotPo prostu zrestartuj klienta Riot
31Problem z klientem RiotPo prostu zrestartuj klienta Riot
33Procesy klienta Riot zostały zakończonePo prostu zrestartuj klienta Riot
43Upłyną limit czasu na połączeniePo prostu zrestartuj klienta Riot
44Vanguard nie został zainicjowanyZrestartuj klienta Riot. Jeśli problem dalej występuje odinstaluj Riot Vanguard i zainstaluj ponownie, po czym uruchom ponownie Valorant
45Wymagany restart VanguardZrestartuj klienta Riot. Jeśli problem dalej występuje odinstaluj Riot Vanguard i zainstaluj ponownie, po czym uruchom ponownie Valorant
46Prace konserwacyjneOznacza planowane prace konserwacyjne na serwerach. Poczekaj na ich zakończenie.
49Czat niezaincjonowanyPo prostu zrestartuj klienta Riot
50Dźwięk niezainicjonowanyPo prostu zrestartuj klienta Riot
51Problem z tworzeniem grupyProblem z systemem grup. Zrestartuj klienta Riot
52Problem z pobieraniem informacji o graczuPo prostu zrestartuj klienta Riot
53Problem z czatem w kliencie RiotPo prostu zrestartuj klienta Riot
54Błąd usługiPo prostu zrestartuj klienta Riot

W przypadku braku rozwiązań powyższych problemów należy skontaktować się bezpośrednio z supportem Riot. W dużej liczbie przypadków wystarcza reset aplikacji i komputera. Jednak jeśli i to nie działa konieczne jest wsparcie pracowników Riot.